عيب جامعه اين است كه همه مي خواهند آدم مهمي باشند

و هيچ كس نمي خواهد فرد مفيدي باشد 

------------------------------
با سلاممممممممممممممم خدمت دوستانه پر تلاش keyf1 

امیدوارم که همه دوستان در سلامتی کامل بسر ببرند 

امشب میخوام برنامه ای کوچک اما مفید برای شما بگذارم که 

امیدوارم به کارایی شما بیاید

اسم این برنامه هست 

AS-BLANKER

 برنامه کوچکی که برای Windows 2000, XP, Vista, 7 است


با استفاده از این برنامه کوچک و مفید می‌توانید به سرعت محتویات صفحه‌نمایش را مخفی کنید، برنامه داری رابط کاربری نبوده و بعد از اجرا شدن در زمینه فعال می‌شود و با فشرده شدن دکمه [PAUSE] روی صفحه کلید (بالای کلیدهای جهتی) محتویات صفحه نمایش را خالی می‌کند؛ برای بازگشت به حالت عادی باید دوباره دکمه [PAUSE] را بزنید.
پیشنهاد می‌کنم این برنامه رو در پوشه اجرای خودکار برنامه‌ها (start up) قرار دهید تا با شروع ویندوز به طور خودکار اجرا شود.

ویژگی خوب این برنامه عمل‌کردن فوق‌العاده سریع حتی در صورت مشغول بودن ویندوز و استفاده به عنوان محافظ صفحه نمایش است حتما دانلود کنید 

لینک دانلود  (167KB)

http://egza.wordpress.com/2010/07/02/blank-screen-hotkey-as-blanker