keyf1
ای خدا Hard دلم را Format مکن
File من را خالی ازبرکت مکن
Option غم راخدایاOn مکن
File اشکم خدایاRun مکن
Delete کن شاخه های غصه را
سردی وافسردگی راهرسه را
Jumper شادی بیا تا Set کنیم
سیستم اندوه را Reset کنیم
نام توPassword درهای بهشت
آدرس E-mail سایت سرنوشت
که چنین طرح 3d می زنی
طرح خودرابرروی cd می زنی
تانیفتدBug در اندیشمان
تاکه ویروسی نگردد در ریشمان
ای خدا ازبهرما ایمن فرست
بهردل های پرآتش Fan فرست
ای خدا حرف دلم با کی زنم
Help می خواهم که F1 می زنم
+ نوشته شده در ۱۳۸۸/۰۴/۰۴ ساعت 11:57 توسط هما kh
|
شايد كامپيوتر شايد ...