زندگی شیرین است...
قلمت
را بردار بنویس
از همه خوبیهای زندگی؛
عشق ؛
امید
و هر آن چیز که بر روی زمین زیبا هست
گل مریم
گل رز
بنویس از دل یک عاشق بی تاب وصال
بنویس از دل یک غنچه که وقت است دگر باز شود
از غروبی بنویس که چو یاقوت و شقایق سرخ است
بنویس از لبخند
از نگاهی بنویس که پر از عشق به هر جای جهان می نگرد
قلمت را بردار روی کاغذ بنویس
زندگی با همه تلخیها ؛
شیرین است...
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۰۳/۰۴ ساعت 15:59 توسط رضا براتی
|
شايد كامپيوتر شايد ...